Selecteer een pagina

Uitgeverij de Fontein

De uitgeverij van boeken als: Het leven van een Loser, Dagboek van een mutsPeter en natuurlijk Guiness World Records. Een boek waar jaarlijks de meest krankzinnige en verbluffende nieuwste records in staan. In de 2021 editie ook gericht door de corona op thuis records.

AANPAK

Guiness World Records…

Wie kent het niet?

Althans… dat zal je denken. Want zo bekend is het boek in Nederland blijkbaar niet.

Wij kregen namens Uitgeverij de Fontein de opdracht om de naamsbekendheid van het boek Guiness World Records in Nederland te vergroten en de verkoop te stimuleren. Deze mooie opdracht hebben we met beide handen aangepakt en Online Advertising was hier de perfecte oplossing voor!

Om de doelstellingen te behalen zijn we een concept gaan ontwikkelen gericht op de tijd van het jaar. Met de cadeaumaanden November en December op komt is dit het perfecte moment om in te springen. We gaan 3 video’s creëren met de thema’s: algemeen, sinterklaas en kerst. Inderdaad ‘algemeen’, de eerste video zal niet thema gebonden zijn, de andere twee video’s zullen dit wel zijn.

Het boek heeft een doelgroep van tussen 9-12 jaar. Dit is waarom we ervoor gekozen hebben om in iedere video een challenge te doen tussen kind en ouder. Hoe leuk is dat! In de video proberen ze een record na te doen uit het boek. Wat waren deze opnames gezellig zeg! Check de Behind the Scenes maar!

3 video’s, 3 thema’s en 3 records

Advertentie? Nee. Originele content met een boodschap die leid tot een aankoop

RESULTAAT

Guiness World Records

De 3 video’s zijn inmiddels geproduceerd. Op 13 november zal de eerste video te zien zijn op de Facebook van Uitgeverij de Fontein en als advertentie tussen jouw Instagram en Facebook feed. Stay Tuned!

RESULTAAT

Guiness World Records

De 3 video’s zijn inmiddels geproduceerd. Op 13 november zal de eerste video te zien zijn op de Facebook van Uitgeverij de Fontein en als advertentie tussen jouw Instagram en Facebook feed. Stay Tuned!

Marilou van Kaam

Marketingcoördinator, Uitgeverij de Fontein

Bekijk meer cases

Take The Win

Disire