Selecteer een pagina

Sans-Online maakt stappen online

: Ze zijn gevestigd in Rijssen met slechts 30.000 inwoners maar zijn online een grote speler. Dagelijks te horen op radio 538 en Q-Music en één van de grootste verkooppartners op Bol.com. Ook Sans snapt dat de online wereld steeds belangrijker wordt. Hierbij hoort ook een social media die het merk de juiste uitstraling geeft.

AANPAK

Online fans maken voor Sans-Online

Wat Sans nodig had was een feed op Instagram en Facebook die goed aansluit bij hun merk. Daarnaast moet ook de nieuwe content gezien worden en het de verkoop stimuleren. Om dit voor elkaar te krijgen wisten we dat Social Media Content en Online Advertising de perfecte combinatie was. 

Social Media Content moet pakkend zijn en een gevoel bij de kijker opwekken. Met de standaard meegeleverde foto’s van leveranciers wil dit niet altijd lukken. Eigen content, dat is de key tot succes! Iedere maand krijgt Sans nieuwe kleding binnen. Met onze modellen, fotografen en directors zorgen wij ervoor dat iedere maand de collectie uitgelicht wordt op de socials.

Videocontent wordt tot 135% meer bekeken dan foto. Ook onthoudt 4 op de 5 mensen de bekeken video. Dit is waarom we foto en video hebben gecombineerd. Ook een video moet origineel zijn, dit is waarom wij iedere maand een concept ontwikkelen om een fantastische video te creëren die scoort bij de doelgroep. Op deze manier maken we van de kijker een fan. Hoe meer fans, de sterker je merk is!

Tot slot hebben we met de gemaakte content 2 advertenties ingericht. Deze advertenties zijn vervolgens te zien op Facebook en Instagram. Zo worden er nieuwe mensen bij het merk getrokken en zal de naam Sans nog meer door de gangen luiden.

Ruim 1000 kliks vanuit de content naar de website in de eerste maand

Elke maand originele content dat het merk versterkt!

RESULTAAT

Sans-Online

Scoren, scoren en nog eens scoren. Dat is wat content moet doen én wat het gedaan heeft. In de eerste maand werd er met het advertentiebudget meer dan 30.000 nieuwe mensen bereikt. Hierdoor werd de website honderden keren meer bekeken. Een geslaagde samenwerking die nog lang niet ten einde is!

RESULTAAT

Sans-Online

Scoren, scoren en nog eens scoren. Dat is wat content moet doen én wat het gedaan heeft. In de eerste maand werd er met het advertentiebudget meer dan 30.000 nieuwe mensen bereikt. Hierdoor werd de website honderden keren meer bekeken. Een geslaagde samenwerking die nog lang niet ten einde is!

Tom Sans

Eigenaar, Sans-Online

Bekijk meer cases

Take The Win

Disire