Online fans maken voor Sans-Online
Wat Sans nodig had was een feed op Instagram en Facebook die goed aansluit bij hun merk. Daarnaast moet ook de nieuwe content gezien worden en het de verkoop stimuleren. Om dit voor elkaar te krijgen wisten we dat Social Media Content en Online Advertising de perfecte combinatie was.
Social Media Content moet pakkend zijn en een gevoel bij de kijker opwekken. Met de standaard meegeleverde foto’s van leveranciers wil dit niet altijd lukken. Eigen content, dat is de key tot succes! Iedere maand krijgt Sans nieuwe kleding binnen. Met onze modellen, fotografen en directors zorgen wij ervoor dat iedere maand de collectie uitgelicht wordt op de socials.
Videocontent wordt tot 135% meer bekeken dan foto. Ook onthoudt 4 op de 5 mensen de bekeken video. Dit is waarom we foto en video hebben gecombineerd. Ook een video moet origineel zijn, dit is waarom wij iedere maand een concept ontwikkelen om een fantastische video te creëren die scoort bij de doelgroep. Op deze manier maken we van de kijker een fan. Hoe meer fans, de sterker je merk is!
Tot slot hebben we met de gemaakte content 2 advertenties ingericht. Deze advertenties zijn vervolgens te zien op Facebook en Instagram. Zo worden er nieuwe mensen bij het merk getrokken en zal de naam Sans nog meer door de gangen luiden.
AANPAK
Online fans maken voor Sans-Online
Wat Sans nodig had was een feed op Instagram en Facebook die goed aansluit bij hun merk. Daarnaast moet ook de nieuwe content gezien worden en het de verkoop stimuleren. Om dit voor elkaar te krijgen wisten we dat Social Media Content en Online Advertising de perfecte combinatie was.
Social Media Content moet pakkend zijn en een gevoel bij de kijker opwekken. Met de standaard meegeleverde foto’s van leveranciers wil dit niet altijd lukken. Eigen content, dat is de key tot succes! Iedere maand krijgt Sans nieuwe kleding binnen. Met onze modellen, fotografen en directors zorgen wij ervoor dat iedere maand de collectie uitgelicht wordt op de socials.
Videocontent wordt tot 135% meer bekeken dan foto. Ook onthoudt 4 op de 5 mensen de bekeken video. Dit is waarom we foto en video hebben gecombineerd. Ook een video moet origineel zijn, dit is waarom wij iedere maand een concept ontwikkelen om een fantastische video te creëren die scoort bij de doelgroep. Op deze manier maken we van de kijker een fan. Hoe meer fans, de sterker je merk is!
Tot slot hebben we met de gemaakte content 2 advertenties ingericht. Deze advertenties zijn vervolgens te zien op Facebook en Instagram. Zo worden er nieuwe mensen bij het merk getrokken en zal de naam Sans nog meer door de gangen luiden.