Selecteer een pagina

DISIRE’s eerste video ooit!

Ze zijn gevestigd in Rijssen met slechts 30.000 inwoners maar zijn online een grote speler. Dagelijks te horen op radio 538 en Q-Music en één van de grootste verkooppartners op Bol.com. Ook Sans snapt dat de online wereld steeds belangrijker wordt. Hierbij hoort ook een social media die het merk de juiste uitstraling geeft.

AANPAK

Enschede ontkomt niet meer aan de roze-oranje stickers,

flyers en posters. We gingen op pad naar Enschede met het doel Enschede volkrijgen met promotiemateriaal voor DISIRE. Volgensmij is dat ons aardig gelukt. Ja, ons. We deden het niet alleen. We deden het met de influencers Timo Miedema en Dante Santovenia. Deze 2 jongens zijn bekend op Instagram en YouTube en kunnen… ja wat niet eigenlijk.

In de video worden stickers op spectaculaire wijze geplaatst en dat heeft ook de aandacht in de stad getrokken. Doordat de jongens bekend zijn én we met de salto’s aardig opvallen keken er constant enorm veel mensen. Dit maakte het alleen maak gezellig.

We zijn de stad doorgetrokken en hebben een kijkje in The Game Box genomen (met toestemming uiteraard). Ook in the Game Box ontsnapten we niet aan de bekendheid van de jongens. 

De video ging na afloop van de opnames de editing in. Het resultaat mag er wezen. See for yourself!

Enschede op z’n kop met 500 stickers, 250 flyers én 100 posters

Lokale én online bekendheid door de inzet van influencers

RESULTAAT

DISIRE

Eindgoed al goed. Het was een geslaagde actie. We hebben in Enschede de aandacht getrokken en een erg mooie video neer weten te zetten. De video werd gepromoot door de influencers en werd op hun storie totaal meer dan 35.000 keer bekeken. Ook hebben we de video op onze YouTube geplaatst en deze werd met veel plezier ontvangen.

RESULTAAT

DISIRE

Eindgoed al goed. Het was een geslaagde actie. We hebben in Enschede de aandacht getrokken en een erg mooie video neer weten te zetten. De video werd gepromoot door de influencers en werd op hun storie totaal meer dan 35.000 keer bekeken. Ook hebben we de video op onze YouTube geplaatst en deze werd met veel plezier ontvangen.

Bekijk meer cases

Sans Online

Uitgeverij de Fontein